¡¡Agenda actualizada!!

martes, 21 de diciembre de 2010

IV FIRA DE NADAL de Torredembarra: ¡¡este año SI!!

El año pasado participamos por primera vez en la Fira de Nadal de Torredembarra. La idea era enseñar un villancico durante el sabado para poder bailarlo el domingo haciendo una línea de baile que atravesara la calle principal del pueblo.

Desgraciadamente, el año pasado nos llovió y no pudo llevarse a cabo, pero este año no ha sido así: no sólo el tiempo nos acompañó sino que lucía un sol espléndido augurándonos un mejor año 2011.

El éxito de este año fue la lotería: ni pastelitos, ni libros de segunda mano; todo el mundo sueña con rascar un pellizquito de ese gordo de navidad ¡¡y quien no!! Desde aqui os deseamos a todos que tengáis muchísima suerte y agradezco a todos aquellos que vinieron el domingo y participaron en la II LINEA DE BALL: GRACIAS POR VUESTRA PARTICIPACIÓN, POR VUESTRA SONRISA Y VUESTRO BUEN HUMOR Y GRACIAS A LOS QUE FORMÁIS PARTE DE ESTA ASOCIACIÓN.


¡¡FELIZ NAVIDAD!!



RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

4 comentarios:

jordi dijo...
25 de diciembre de 2010, 12:47  

Cada any ens ho passem millor. Ara ja hem endegat, així que a preparar-ne un pel nadal del 2011

Cyber-Cowboy dijo...
25 de diciembre de 2010, 13:08  

Aquest any amb comparació amb l'altre penso que ha estat molt millor, quan ballavem al carrer la gent parava per observa que passava i en contes de marxar i "a otra cosa mariposa", s'hi estaven fins al final del vall per donar la seva aceptació de fer-ho mixanament bé!! Això vol dir que anem progressant adequadament com es sol dir!!! Tal i com es menciona aquest any no ens ha plogut i ens ha permés realitzar l'acte més esperat per nosaltres, ballar en una sola línea la nadala apresa. Penso que va ser un acert en fer-ho, per que va quedar vistós. El próxim any em de montar-la més grossa!!!!! BON NADAL a tothom i dessitjar-vos una bona entrada d'any!!! Una abraçada!!

Belén dijo...
26 de diciembre de 2010, 10:24  

Jordi, tens tota la raó: cada vegada ens ho passem millor!!

Belén dijo...
26 de diciembre de 2010, 10:25  

Cyber-cowboy: el proer any será més grossa!! esperem que s'apinti més gent encara. Petons i fins l'any que bé